Lütfen 15 haneli IMEI'yi veya sahip olduğunuz cihazın ilgili seri numarasını veya MAC adresini girin. Bunu genellikle cihazda (arka kapak, SIM kart tutucu) veya * # 06 # tuş kombinasyonunu girerek bulabilirsiniz.

Zorunlu alan: Lütfen, bir cihazı kaydetmek için IMEI / seri numarası / MAC adresinin girilmesi gerektiğini unutmayın!

“Garanti bilgisi fatura tarihine göre hesaplanacaktır“
“Kesintisiz bir iletişim için size ulaşabileceğimiz farklı ve ilave bir numara bildirimi yapmanızı öneririz.“
“Garanti bilgisi fatura tarihine göre hesaplanmıştır“
    KVKK formunu okumak için tıklayınız.

    Servis Gönderimi Öncesinde:

    Yedekleme: 

    • Cihazın daha etkili çalışması için servis onarım sürecinin bir parçası olarak cihazınıza güncel yazılım yüklenecektir. 
    • Yazılım yükleme ile cihazınızdaki kişisel verileriniz silinerek cihazınız fabrika ayarlarına dönecektir.
    • Servis gönderimi öncesinde telefonunuzu işletim sistemi hesabınıza veya ayrı bir depolama aygıntına yedeklemenizi öneririz.

    Ekran Kilidi:

    • Yazılım yükleme ile verileriniz silinecek ve ekran kilidiniz fbrika ayarlarına dönecektir. 
    • Ekran kilidi olan durumlarda bazı testler yapılmayacağından yazılım yüklenmesi gerekmektedir.
    • KVKK kapsmaında servisimiz hiçbir şekilde verilerinize ulaşacak şekilde sizlerden şifre talep etmeyecektir.
    Arıza Türü
    Arıza Kategorisi